Snart 18!

Nästa veckas onsdag fyller jag 18!
 Kommer fortfarande ihåg när det va ett år kvar, 6 månader, 100 dagar :D Det kändes så långt ifrån, men nu är det faktist redan här ..
Va idag hos polisen och fixade nytt id kort, så slipper man använda det där fula passet :D

Iaf, så har jag vart sjuk denna vecka, är på bättringsväg och ska idag till Maxen, men först ska vi väl hitta skor till honom
och träffa lite kompisar och såntdär, får se vad kvällen innehåller.

Är så trött så jag är riktigt yr i huvvet, vaknade 7, skulle till läkaren och sånt men jag skippade det.
Är nämnligen en aning allergisk mot myggor så mina myggbett är inte dom vackraste ;(
Vi tror att det är därför jag är sjuk eftersom jag tycks vara över överkänslig mot dom små flygande sakerna :/

Klippte mej också igår :D Blev inte så bra men idag när jag studerade mej själv i spegeln med håret så kom jag på att jag bara lägger det som en vanlig lugg istället för åt sidan osv ..
Känns bättre såhär, nått nytt igen :)

  The new me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0