Om mej själv.

Heter Tina och är 17år, fyller 18 den 5 aug. och jag väntar masssoor tills dess ;D
Bor i Finland just nu och det har jag gjort i 6 år nu skulle jag tro. Blir väl 7 år i år .. Hmm .. ?
Bodde iaf i Sverige förr, Hbg ch Falkenberg.
Men efter lite problem och annat så flyttade vi, jag och min mamma, då till Finland.
Och nej, jag kunde inte finska då så jag började i en svensk skola, började 5an och idag går jag på 2an i Prakticum på Hotell och Restauranglinjen.
Går i världens bästa klass, vi är 2 tjejer och resten killar.
Det är ganska mysigt faktiskt ^^,

Min pappa bor i Spanien med sin nya familj, fru och son, alltså min halvbror, som är .. 9 ? 10 .. ?
Håller inte så bra kontakt med dom mera men det funkar väl alltid då och då ..
Förr va jag där varje sommar och hälsade på men eftersom jag vart en dålig dotter eller något så e jag väl inte välkommen mera .. ? :(

Annaars så gör jag inte mkt ..
Har en underbar pojkvän samt underbara vänner och kompisar.
Är till största delen med vänner och bor halvt hos pojken min ^^,
Mkt mer så gör jag inte nuförtiden .. Allt är öppet om mitt liv - inga planer och inga pengar :D

Nemen det fixas till senast när jag fyller 18.

Tycker iaf om allt gott att äta, vara med nära och kära, shoppa (om pengar finns), festa osv ..

Ja, d va alltså jag ..
Sakta men säkert så lär man väl känna mej här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0