Long time ago!

"Alltså, oh, ja har bara haft tid för mej själv n på sistone och jag bara älskar mitt liv! AAH! allt e bara sååå underbaart"

Vad har hänt med bloggvärlden ? Det är ju roligt att ni mår så bra osv men varifrån kommer alla fjortisar ett tu tre ? :D

Iaf, själv har jag inte gjort nått speciellt å inget händer heller.
Påsklovet kom och gick. Lite väl snabbt gick de .. ;(
Men imorgon börjar sista perioden i skolan och sen är börjar väl sommarlovet, låter inte det perfekt ? :D

Tyvärr bara så är vädret lite som det är, inte alls roligt men vi får hoppas på att det blir varmare i veckan så vi här i Finland också kan sitta ute på uteserveringarna å jeesa oss? ;)

you spin my head right round, right round.

Det låten rullar på här i bakgrunden + te koppen med massor honung + nagellacket.
Alltså en helt vanlig söndag, söndag ? Det är väl för faan måndag idag :D
Allt är så snurrit ..
+ att jag inte mår riktigt bra ..

oh shit vad onödigt inlägg igen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0