Hej där tröttheten.

Hej.
Här e jag, Tina. Jag sitter här hemma typ ensam, osminkad och med håret i toffsen mitt på huvvet.
Har även en liten huvudvärk, en såndär konstig - den som inte alls är rolig att ha, har också ont i axlarna så det är säkert därför. :/ Maxen får massera mej imoron igen. :)

Som ni också förstår så sitter jag ju vid datorn, lyssnar igen på allas problem, skvaller och allt annat.
Alltid lika rooligt.
+ att lyssa på dålig musik, som egentligen är äckligt bra :D

Nee, det skulle va skönt med lite överdriven lång nattsömn nu .. Kan man säga nej ?

Nope ;))

Go'natt världen där ute!


Kommentarer
Postat av: mia

Det låter ju riktigt kul :P god natt på dig! :)

2009-05-28 @ 23:15:29
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0